Persruimte

Pers & PR Contact

Persruimte
Lolina Spieß
Online Marketing & PR
+49 (0)30 / 26318020
[email protected]

Pers downloads

Hier stellen wij u de Bruno druk informatie en beeldmateriaal beschikbaar

Factsheet te Bruno Interior GmbH 
Bruno bed foto materiaal 
Bruno logos 

Bruno in de pers

Hier vindt u een selectie van onze publicaties.

fuersie

Maart 2022: ´Für Sie´ geeft onder de titel ´Let´s go to bed´ tips voor de perfecte boxspring en beveelt Bruno aan, want die is dankzij micro pocketvering super comfortabel.

moebelkultur

Januari 2022: De investeringsmaatschappij Waterland Private Equity heeft alle aandelen verworven in het online meubelmerk "Bruno Interior". Samen moet de succesvolle groeikoers van de afgelopen jaren worden voortgezet.

spotify

Mei 2021: Bruno oprichter Felix Baer is te gast bij Moritz Blees' podcast "How to Sell Stuff Online Fast" en vertelt over Bruno's begin en succesverhaal onder de vervolgtitel

schoener-wohnen

Maart 2021: Onder de titel "Moderne slaapbanken - één meubel, vele mogelijkheden" presenteert Schöner Wohnen de Bruno-slaapbank met boxspring techniek en stelt dat een goede slaapbank "niet alleen het zitten aangenaam maakt".

zeit

Januari 2020: Op Zeit Online wordt Bruno voorgesteld als een succesvolle matrassenstart-up die, in tegenstelling tot andere matrassenbedrijven, al vroeg op diversificatie heeft ingezet en daardoor economisch rendabel is.

business-insider

Februari 2020: Onder de titel "Exit voor bootstrapped matrassenstratup Bruno" bericht Business Insider Online over de verkoop aan de Nord Holding en hoe Bruno ook zonder geld van investeerders succesvol is geweest.

moebelmarkt

Juni 2019: Het tijdschrift van de Duitse meubelindustrie "Möbelmarkt" bericht in zijn juninummer uitvoerig over de Bruno slaapbank. In het bijzonder wordt de boxspringtechnologie en het eenvoudige uitklapmechanisme onder de aandacht gebracht.

stilvoll-wohnen

November 2019: Stilvoll WOHNEN magazine presenteert het metalen Factory bed in de categorie "Inspiraties en droomachtige accessoires voor de slaapkamer" en zegt: "Extreem duurzaam en vormvast overtuigt het met zijn minimalistische vormentaal".

playboy

Mei 2019: De slaapbank Bruno werd door de redactie van het tijdschrift Lifestyle gekozen als "must-have" op het gebied van levenskwaliteit en genieten: "Eindelijk een bank waar je graag op en uit in slaap valt" was het oordeel van de testers.

101

December 2019: Het interieurmagazine "101 Wohntrends" presenteert de Bruno slaapbank in de rubriek "mooie bezittingen" en is ervan overtuigd dat het "tijdloos design, hoge kwaliteit en uitstekend zit- en slaapcomfort combineert".

ntv

September 2018: Start-Up News presenteert Bruno in een televisiefilm: In het interview van n-tv-redacteur Janna Linke met oprichter Felix Baer wordt het thema van snelle groei en zelffinanciering in de context van start-ups belicht.

couch

Oktober 2016: In het woon- & modetijdschrift COUCH worden het Bruno boxspringbed en matras onder de kop "Slapen - de nieuwe luxe" gepresenteerd en als "goede combo" uitgelicht.

stern

Augustus 2016: Stern Online vat de testresultaten van Stiftung Warentest op het gebied van online matrassenverkopers samen: De Bruno matras zegeviert over de concurrentie en scoort het best met een cijfer van 2,7.

rtl2

April 2016: Het team van Grip Motormagazin laat zien hoe de Audi RS 6 met behulp van de Bruno matras in een slaapruimte kan worden omgetoverd. De autokenners zijn het erover eens: "Bruno is een topmatras made in Germany."

testmagazin

Januari 2016: De redactie van Testmagazin heeft de Bruno matras getest, van het bestelproces en de constructie tot de kwaliteit en het slaapcomfort. Het oordeel: 4,5/5 punten, omdat de matras "een geweldige nachtrust" biedt.

spiegel

December 2016: Onder de kop “De slaap vieren" presenteert Spiegel de grootste matrasstart-ups en gaat hij uitgebreid in op de winkelvoordelen bij Bruno: Probeer het thuis uit en een gratis retourbeleid.

handelsblatt

December 2016: Het Handelsblatt Online heeft kennis genomen van de zelf ontwikkelde matras en het succesvolle online verkoopconcept bij Bruno en presenteert het merkconcept nader.