Retour

Wij hopen natuurlijk dat u, net als wij, razend bent over uw Bruno product! Mocht dit niet zo zijn, dan vinden wij dat u als klant recht heeft op een 100% niet-goed-geld-terug-garantie indien u dit binnen 30 dagen na bezorging aangeeft.

Hoe moet ik mijn product retour sturen?

  1. Meld uw retour aan door een mail te sturen naar wiederruf@brunobett.de. Gelieve uw naam, bestelnummer en de producten die retour gestuurd moeten worden, te vermelden. Een reden voor retour hoeft niet gegeven te worden, maar feedback is altijd welkom zodat wij onze producten en diensten kunnen verbeteren!
  2. Het transportbedrijf neemt contact met u op om een ophaalafspraak te plannen.
  3. Het transportbedrijf komt op afgesproken tijdstip naar het bezorgadres om de producten gratis op te halen. Een matras hoeft hiervoor niet opgerold te worden. Demontage van een boxspring is wel gewenst.
  4. Het transportbedrijf neemt uw Bruno producten weer mee naar Duitsland. De geretourneerde producten worden niet nogmaals verkocht.

Moet ik ergens op letten tijdens de 30-proefslapen-dagen

Het enige u op hoeft te letten, is of het Bruno product inderdaad wel lekker ligt. Voor de rest kunt u de Bruno producten gebruiken zoals u uw eigen producten gebruikt. U hoeft dus geen speciale hoezen of andere bescherming te gebruiken.

Terugbetaling

Mocht u een artikel retour hebben gestuurd, dan betalen wij u het liefst zo snel mogelijk, en anders binnen uiterlijk 14 dagen terug. Het geld wordt teruggestort op de rekening waar de bestelling mee betaald is.

Heeft u nog vragen?

Wij staan voor u klaar!

030 - 80 80 171
support@brunobed.nl